• Stołówka szkolna

        • W LUTYM 2025 r. OPŁATA ZA OBIADY WYNOSI:

          20 dni x 6,50 zł = 130,00 zł

           

          ...........................

          Informacja dotyczące obiadów w roku szkolnym 2024/2025
          Warunkiem korzystania z obiadów w stołówce szkolnej jest złożenie pisemnej deklaracji, którą można uzyskać w sekretariacie lub pobrać ze strony internetowej szkoły.
          Wypełnioną deklarację należy złożyć do 03.09.2024 r. w sekretariacie szkoły.

           

          Z posiłków można korzystać wyłącznie w stołówce szkolnej,
          nie ma możliwości wynoszenia obiadów na zewnątrz.


           Należność za obiady należy wpłacać  w wyznaczonych dniach wg harmonogramu:

           

          Lp.

          Rozliczenie za miesiąc

          Termin płatności

          1.

          Wrzesień

          01.09 – 06.09.2024

          2.

          Październik

          23.09 – 27.09.2024

          3.

          Listopad

          23.10 – 29.10.2024

          4.

          Grudzień

          25.11– 29.11.2024

          5.

          Styczeń

          19.12 – 27.12.2024

          6.

          Luty

          23.01 – 29.01.2025

          7.

          Marzec

          20.02 – 26.02.2025

          8.

          Kwiecień

          24.03 – 28.03.2025

          9.

          Maj

          22.04 – 28.04.2025

          10.

          Czerwiec

          23.05 – 29.05.2025

           

                      Koszt dwudaniowego obiadu wynosi 6,50 zł.
                     
          Brak wpłaty w terminie spowoduje, że dziecku nie będzie wydawany posiłek.

          Nieobecność dziecka w szkole należy zgłaszać najpóźniej do godz. 8:30 w pierwszym dniu nieobecności pod numerem telefonu – 68 3512657, poprzez adres e-mail sekretariat@szkola.babimost.pl lub osobiście w sekretariacie.
          Nie będą odliczane nieobecności zgłoszone po godzinie. 8:30.

          Odpisy będą rozliczane w kolejnym miesiącu.

           ********************************************************

          Numer rachunku bankowego do dokonywania wpłat za obiady. 

          45 9660 0007 2600 1456 2000 0040

          DANE DO PRZELEWU
          Adres odbiorcy: Szkoła Podstawowa w Babimoście

          W tytule przelewu należy wpisać: wpłata za obiady / imię i nazwisko dziecka / klasa / miesiąc, za który dokonywana jest wpłata.

           

           

          ********************************************************

           

          JADŁOSPIS

          PONIEDZIAŁEK 03.02.2025

          Zupa z fasolki szparagowej, łazanki z ogonówką wędzoną, jabłko, kompot wiśniowy

          alergeny: seler, zboża zawierające gluten, nabiał łącznie z laktozą, soja

           

          WTOREK 04.02.2025

          Krem z kalafiora z płatkami migdałowymi, udko z pieca, ziemniaki, puree z koperkiem, pieczona brukselka, woda z cytryną
          alergeny: seler, nabiał łącznie z laktozą


          ŚRODA 05.02.2025

          Zupa brokułowa, gulasz warzywny z indykiem, kasza bulgur, fasolka z bułką tartą, kompot śliwkowy

          alergeny: seler, jajka, zboża zawierające gluten, nabiał łącznie z laktozą, orzeszki arachidowe, sezam, soja,

          gorczyca

           

          CZWARTEK 06.02.2025

          Zupa jarzynowa, risotto z cukinią, pieczarkami, papryką kolorową, i kurczakiem, marchew mini, woda z malinami

          alergeny: seler, zboża zawierające gluten, nabiał łącznie z laktozą

           

          PIĄTEK 7.02.2025

          Zupa z soczewicy, ryba z serem, puree ziemniaczane z koperkiem, sałata lodowa ze śmietaną, kompot truskawkowy

          alergeny: seler, ryba, zboża zawierające gluten, nabiał łącznie z laktozą, jajka, soja, papryka

           

          W gotowanych posiłkach mogą pojawić się śladowe ilości alergenów tj. zboża zawierające gluten, soję, mleko, skorupiaki, jaja, ryby, orzechy, migdały, seler, gorczyca, nasiona sezamu, dwutlenek siarki i siarczyny, łubin, mięczaki. Alergeny oznaczono zgodnie z Rozporządzeniem 1169/2011 Parlamentu Europejskiego i Rady.