• Tęsknię za...

          • Lekcja wychowawcza w klasie 6a dotycząca tematu "Za czym tęsknimy...".

            Prace przygotowane pod kierunkiem pani Agnieszki Weimann.

          • Cytrusowe "R"

          • Logopedia to wielotorowa nauka mowy. Uczennica poznawała głoskę "R" polisensorycznie. 
            Na zajęciach miała możliwość posmakować, poczuć zapach, zobaczyć, rysowć, zaśpiewać i zatańczyć w rytmie głoski "R". 
            Cytrusy okazały się doskonałą metodą, by zabawić się  z głoską "R". Zajęcia prowadzone przez logopedę szkolnego Iwonę Firlej-Prętką.

            Tekst:Iwona Firlej-Prętka

             

             

          • Nagrody rozdane

          • W ramach akcji „Stop uzależnieniom”  uczniowie klas 1-3 wzięli udział w konkursie plastycznym przygotowując plakaty tematyczne. Celem konkursu było  propagowanie zdrowego trybu życia, uświadamianie o zagrożeniach wynikających z uzależnienia od telefonu komórkowego, Internetu i komputera. 12 marca zostały rozdane nagrody dla osób które zwyciężyły i które zostały wyróżnione.
            Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali upominki.

            Laureaci konkursu:
            1 miejsce  - Maciej Pańczyszyn kl. 2a
            2 miejsce - Martyna Błoszyk kl. 3a
            3 miejsce - Hania Kruk kl. 1a

            Wyróżnienia:
            -Zuzanna Buda Kl. 2b
            -Klaudia Kruk kl. 3a
            -Laura Uszler kl. 3a 
            Gratulujemy!

            Tekst: Iwona Firlej-Prętka
             

          • SZACH - MAT

          • "Szachy posiadają rzadko spotykaną właściwość: dzieci je lubią, pomimo że szachy są dla nich dobre!"

            W naszej szkole uczniowie klas drugich i trzecich zgłębiają tajniki tej królewskiej gry pod kierunkiem pań: Sabiny Kędziory i Elżbiety Kurowskiej-Hoły.

          • Logopedia w naszej szkole

          • Szedł wąż wąską dróżką, nie poruszał żadną nóżką.
            Poruszałby gdyby mógł, lecz wąż przecież nie ma nóg. 

            Takiej i podobnych rymowanek uczą się dzieci  na zajęciach logopedycznych. Równolegle prowadzone są ćwiczenia oddechowe, fonacyjne i artykulacyjne, które zapewniają prawidłowy rozwój artykulacji u dziecka. Nieodłącznym elementem są śmiech i zabawa. Zajecia prowadzone są przez logopedów dyplomowanych: Iwonę Firlej-Prętką i Ewelinę Wozińską.

          • Zmień nawyki! Odśwież swój jadłospis na wiosnę:)

          • Więcej słońca, dłuższy dzień, a i sezon plażowy coraz bliżej. Wszystko to sprawia, że na wiosnę wielu z nas postanawia wprowadzić w swoim stylu życia i codziennym menu pewne zmiany. Co jeść, by skutecznie wybudzić organizm z zimowego snu, dodać sobie energii i nie dać się wiosennemu przesileniu? Odpowiedź znajdziecie w książkach kulinarnych oferowanych przez naszą bibliotekę. Zapraszamy:)

          • Pączki zjadamy - kalorie spalamy!

          • Dawne przysłowie mówi: „Powiedział Bartek, że dziś tłusty czwartek, a Bartkowa uwierzyła, dobrych pączków nasmażyła". Dziś rozpoczyna się ostatni tydzień karnawału.

            Nam również pączki smakowały. Po słodkościach chętnie bawiliśmy się w klasie i na śniegu:)

          • CV i praktyki

          • "My Future" to organizacja non profit, która za cel postawiła sobie uzupełnianie luki między edukacją a karierą poprzez metodę "Nauka przez doświadczenie".
            5 lutego 2021 r. nasza szkoła gościła na zajęciach panią Natalię Różańską z tejże organizacji.
            Podczas spotkania z uczniami klas ósmych nasza prelegentka  opowiedziała  o tym kiedy najlepiej rozpocząć swoją przygodę z praktykami lub pierwszą pracą, jak aplikować oraz o czym należy pamiętać podczas pisania swojego CV. Uczniowie dzielili się swoimi doświadczeniami oraz zadawali pytania. 

            Spotkanie zostało zorganizowane przez panią Aleksandrę Michalską w ramach doradztwa zawodowego.

          • THE BIG CHALLENGE

          • Zapraszamy uczniów kl. 4-8 do udziału w konkursie z języka angielskiego
            Kolejna edycja konkursu odbędzie się w terminie 12-16 kwietnia 2021 r. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. Zgłoszenia do konkursu prosimy kierować do 12.02.2021 r. do pani Patrycji Stajkowskiej lub pani Małgorzaty Ziuber. Czas trwania testu ustalony jest na 45 minut.
            Test konkursowy odbywa się w trybie online, na komputerze lub tablecie podłączonym do Internetu na czas trwania konkursu.Moduł testowy składa się z 55 pytań, dla każdego pytania podane są 4 możliwe odpowiedzi. Zadaniem ucznia jest wybranie jednej, poprawnej odpowiedzi. Pytania sprawdzają wiedzę z zakresu słownictwa, rozumienia tekstu pisanego i ze słuchu, gramatyki i ogólnej znajomości kultury.Uczniowie mogą codziennie przygotowywać się do konkursu wchodząc na stronę
            :https://liblink.pl/LnBawfmbhR
            Wszystkie pytania, które znajdują się w grze QUIZ są autentycznymi pytaniami z testów konkursowych z poprzednich edycji The Big Challenge. Również uczestnicy konkursu instalują aplikacje English Every Day, gdzie grają w gry edukacyjne The Big Challenge.

            NAGRODY: Uczestnicy konkursu zostaną sklasyfikowani według trzech rankingów: szkolnego, wojewódzkiego i krajowego. Niezależnie od uzyskanych wyników, uczeń otrzymuje w nagrodę dyplom oraz plakat. 50% uczestników otrzyma dodatkowe nagrody (słuchawki, głośniki, power banki itd.) Najlepsi uczniowie w klasyfikacji regionalnej i krajowej zostaną uhonorowani dodatkowymi nagrodami, takimi jak: puchary, ZŁOTY dyplom, T-shirt The Big Challenge.Test odbywa się pod nadzorem nauczyciela lub koordynatora konkursu.Koszt uczestnictwa w konkursie to 12 zł od ucznia.ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!DONT DELAYJOIN US TODAY

          • Pogadanka w klasie 3 b

          • Uczniowie klasy 3 b wraz z naszą szkolną panią psycholog szukali odpowiedzi na bardzo aktualne pytanie: "Jaki wpływ na nasz mózg ma długotrwałe korzystanie z urządzeń elektronicznych?". W zabawnej formie zaprezentowane zostały funkcje poszczególnych obszarów mózgu oraz mechanizmy powstawania uzależnienia.

            Aby dowiedzieć się, czy grozi nam uzależnienie można przeprowadzić prosty eksperyment - spędzić dzień lub dwa bez komputera i smartfona. Kilkoro trzecioklasistów podjęło to wyzwanie. Może również weźmiecie udział w tym eksperymencie?