Lekcja wychowawcza w klasie 6a dotycząca tematu "Za czym tęsknimy...".
Prace przygotowane pod kierunkiem pani Agnieszki Weimann.
Lekcja wychowawcza w klasie 6a dotycząca tematu "Za czym tęsknimy...".
Prace przygotowane pod kierunkiem pani Agnieszki Weimann.
Logopedia to wielotorowa nauka mowy. Uczennica poznawała głoskę "R" polisensorycznie.
Na zajęciach miała możliwość posmakować, poczuć zapach, zobaczyć, rysowć, zaśpiewać i zatańczyć w rytmie głoski "R".
Cytrusy okazały się doskonałą metodą, by zabawić się z głoską "R". Zajęcia prowadzone przez logopedę szkolnego Iwonę Firlej-Prętką.
Tekst:Iwona Firlej-Prętka
W ramach akcji „Stop uzależnieniom” uczniowie klas 1-3 wzięli udział w konkursie plastycznym przygotowując plakaty tematyczne. Celem konkursu było propagowanie zdrowego trybu życia, uświadamianie o zagrożeniach wynikających z uzależnienia od telefonu komórkowego, Internetu i komputera. 12 marca zostały rozdane nagrody dla osób które zwyciężyły i które zostały wyróżnione.
Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymali upominki.
Laureaci konkursu:
1 miejsce - Maciej Pańczyszyn kl. 2a
2 miejsce - Martyna Błoszyk kl. 3a
3 miejsce - Hania Kruk kl. 1a
Wyróżnienia:
-Zuzanna Buda Kl. 2b
-Klaudia Kruk kl. 3a
-Laura Uszler kl. 3a
Gratulujemy!
Tekst: Iwona Firlej-Prętka
"Szachy posiadają rzadko spotykaną właściwość: dzieci je lubią, pomimo że szachy są dla nich dobre!"
W naszej szkole uczniowie klas drugich i trzecich zgłębiają tajniki tej królewskiej gry pod kierunkiem pań: Sabiny Kędziory i Elżbiety Kurowskiej-Hoły.
Szedł wąż wąską dróżką, nie poruszał żadną nóżką.
Poruszałby gdyby mógł, lecz wąż przecież nie ma nóg.
Takiej i podobnych rymowanek uczą się dzieci na zajęciach logopedycznych. Równolegle prowadzone są ćwiczenia oddechowe, fonacyjne i artykulacyjne, które zapewniają prawidłowy rozwój artykulacji u dziecka. Nieodłącznym elementem są śmiech i zabawa. Zajecia prowadzone są przez logopedów dyplomowanych: Iwonę Firlej-Prętką i Ewelinę Wozińską.
Gry planszowe inspirowane powieścią Tolkiena i mitem o Tezeuszu. Prace kl. 6b
Więcej słońca, dłuższy dzień, a i sezon plażowy coraz bliżej. Wszystko to sprawia, że na wiosnę wielu z nas postanawia wprowadzić w swoim stylu życia i codziennym menu pewne zmiany. Co jeść, by skutecznie wybudzić organizm z zimowego snu, dodać sobie energii i nie dać się wiosennemu przesileniu? Odpowiedź znajdziecie w książkach kulinarnych oferowanych przez naszą bibliotekę. Zapraszamy:)
Nasz szkolny Olaf i jego śnieżny kolega ulepiony przez dzieci ze świetlicy. Lepiąc bałwany mieliśmy niesamowitą frajdę:)
Dawne przysłowie mówi: „Powiedział Bartek, że dziś tłusty czwartek, a Bartkowa uwierzyła, dobrych pączków nasmażyła". Dziś rozpoczyna się ostatni tydzień karnawału.
Nam również pączki smakowały. Po słodkościach chętnie bawiliśmy się w klasie i na śniegu:)
"My Future" to organizacja non profit, która za cel postawiła sobie uzupełnianie luki między edukacją a karierą poprzez metodę "Nauka przez doświadczenie".
5 lutego 2021 r. nasza szkoła gościła na zajęciach panią Natalię Różańską z tejże organizacji.
Podczas spotkania z uczniami klas ósmych nasza prelegentka opowiedziała o tym kiedy najlepiej rozpocząć swoją przygodę z praktykami lub pierwszą pracą, jak aplikować oraz o czym należy pamiętać podczas pisania swojego CV. Uczniowie dzielili się swoimi doświadczeniami oraz zadawali pytania.
Spotkanie zostało zorganizowane przez panią Aleksandrę Michalską w ramach doradztwa zawodowego.
Zapraszamy uczniów kl. 4-8 do udziału w konkursie z języka angielskiego
Kolejna edycja konkursu odbędzie się w terminie 12-16 kwietnia 2021 r. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej. Zgłoszenia do konkursu prosimy kierować do 12.02.2021 r. do pani Patrycji Stajkowskiej lub pani Małgorzaty Ziuber. Czas trwania testu ustalony jest na 45 minut.
Test konkursowy odbywa się w trybie online, na komputerze lub tablecie podłączonym do Internetu na czas trwania konkursu.Moduł testowy składa się z 55 pytań, dla każdego pytania podane są 4 możliwe odpowiedzi. Zadaniem ucznia jest wybranie jednej, poprawnej odpowiedzi. Pytania sprawdzają wiedzę z zakresu słownictwa, rozumienia tekstu pisanego i ze słuchu, gramatyki i ogólnej znajomości kultury.Uczniowie mogą codziennie przygotowywać się do konkursu wchodząc na stronę:https://liblink.pl/LnBawfmbhR
Wszystkie pytania, które znajdują się w grze QUIZ są autentycznymi pytaniami z testów konkursowych z poprzednich edycji The Big Challenge. Również uczestnicy konkursu instalują aplikacje English Every Day, gdzie grają w gry edukacyjne The Big Challenge.
NAGRODY: Uczestnicy konkursu zostaną sklasyfikowani według trzech rankingów: szkolnego, wojewódzkiego i krajowego. Niezależnie od uzyskanych wyników, uczeń otrzymuje w nagrodę dyplom oraz plakat. 50% uczestników otrzyma dodatkowe nagrody (słuchawki, głośniki, power banki itd.) Najlepsi uczniowie w klasyfikacji regionalnej i krajowej zostaną uhonorowani dodatkowymi nagrodami, takimi jak: puchary, ZŁOTY dyplom, T-shirt The Big Challenge.Test odbywa się pod nadzorem nauczyciela lub koordynatora konkursu.Koszt uczestnictwa w konkursie to 12 zł od ucznia.ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU!DONT DELAYJOIN US TODAY
Nasi uczniowie zajęli wysokie miejsca w konkursie z języka niemieckiego "Olimpus". Gratulacje dla młodzieży oraz opiekunki - pani Jolanty Reimann:)
Uczniowie klasy 3 b wraz z naszą szkolną panią psycholog szukali odpowiedzi na bardzo aktualne pytanie: "Jaki wpływ na nasz mózg ma długotrwałe korzystanie z urządzeń elektronicznych?". W zabawnej formie zaprezentowane zostały funkcje poszczególnych obszarów mózgu oraz mechanizmy powstawania uzależnienia.
Aby dowiedzieć się, czy grozi nam uzależnienie można przeprowadzić prosty eksperyment - spędzić dzień lub dwa bez komputera i smartfona. Kilkoro trzecioklasistów podjęło to wyzwanie. Może również weźmiecie udział w tym eksperymencie?
Powered by aSc EduPage